fredag den 13. januar 2012

Travl

Jeg er halvvejs!

Har været oppe til to eksamener nu, Dansk Forvaltning i tirsdags og Dansk Politik i går, og det gik rigtig godt. Tror jeg, i al fald. Nu må jeg vente og se, hvad censor siger. Jeg får desværre kun karakter i den første, synes ellers Dansk Politik gik bedst.

Jeg fejrede det med den her:


Som var endnu smukkere i glasset:


Og nok allerbedst i ganen. Uhmm. Det var første gang i mere end en uge, at jeg fik et glas vin, hvilket er lidt af en sjældenhed. Jeg vil forsøge at praktisere det lidt oftere, for selvom jeg eeeeeelsker god vin, så er det nu også meget rart at være klar og fokuseret en gang i mellem.

På trods af, at jeg ikke synes jeg har lavet andet end at læse siden nytår, så er der som I kan se stadig en stor stak, jeg skal igennem inden mandag morgen.


Så det kommer weekenden nok til at gå med. Men får også tid til lidt hygge, når vi får gode venner på besøg til mad og vin i morgen aften. Nå, må hellere komme igen med stakken...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar