fredag den 13. januar 2012

Sendt


Så er ansøgningen til universiteterne i Sverige sendt afsted. Det jeg håber på er at læse International Relations på Malmö (se, jeg skriver allerede rigtig på svensk!) og så supplere med fag i international økonomi, der handler om BRIK-landenes opstigning, på Lunds Universitet. Det er nemlig pænere. Ej, jeg vil faktisk rigtig gerne læse fagene.

Jeg skal sætte turbo på og læse to års studier på et enkelt år, så det er derfor jeg skal læse fag i Malmø og Lund. Ellers skal jeg nemlig bruge tre år på at få (endnu) en bacheloruddannelse, og det gider jeg ikke. Desuden er det ret normal, at man tager flere fag end minimumskravet i Sverige.

Jeg håber jeg kommer ind, sådan så jeg kan blive klog på international politiken, lære at prata svenska og måske endda lære at holde af kanelbullar. det sidste tvivler jeg nu på nogensinde kommer til at ske. Jeg får vist nok svart i marts engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar