torsdag den 19. januar 2012

Boligjagten pt.4/Første dag i DC pt.2

Jeg tror det her er mit sidste boligjagt-indlæg, og jeg er helt sikker på, at det er mit sidste 'første dag i dc'-indlæg. Jeg er nemlig på vej i seng (jeg ligger faktisk allerede i den) efter en lang og produktiv dag og ret så udmattende dag.

Jeg tror jeg har fundet et sted at bo, jeg har i al fald fået tilbudt det og takket ja til det og skal nu kun godkendes af landlorden. Det bliver jeg forhåbentligt i løbet af et par dage, og så kan jeg flytte ind.

Da jeg så annoncen på Craigslist noterede jeg den som 'DRØMMEgruppehus i Capitol Hill'. Det er billigt, det ligger rigtig godt, jeg må gerne få besøg af Per, der er udsigt til Capitol fra gaden og så virker mine nye roommates helt vildt søde og sjove. Det eneste minus er, at der er gulvtæppe på nogle af etagerne (men ikke i det store køkkenalrum, som fylder hele 1. sal). Men det overlever jeg nok. Jeg er så glad for, at boligjagten er ovre. Nu vil jeg sove, så jeg kan lave nogle lidt mere inspirerende indlæg i morgen, men ellers lave lidt mindre end jeg har gjort i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar