mandag den 16. januar 2012

Balloner og bobler


Jeg har cirka så mange balloner, der vælter rundt af lykke indeni lige nu. Og lige så mange bobler i mit glas, der er fyldt med fin champagne.

Jeg har nemlig fået 12 i International Politik. Det er et fag, hvor usandsynligt mange dumper (i dag gik halvdelen af dem, der var oppe, fra det grønne bord med en dumpekarakter), det er mit yndlingsfag (selvom jeg aldrig har været til undervisningen, ups) og så var det sidste eksamen i denne omgang. Så nu kan jeg tage til DC med et 12-tal i bagagen, nyvunden akademisk selvtillid og højt, højt humør. Nøj, hvor er jeg bare glad lige nu!

Derudover er det bare så ubeskriveligt skønt, at jeg er færdig med eksamenerne for denne gang. Nu kan jeg koncentrere mig om at kyle ting i en kuffert og uddele tusinde farvelknus, før jeg flyver onsdag morgen. Nu glæder jeg mig. Jeg skal bo, studere og arbejde i verdens politiske hovedstad! Det bliver et godt forår. Og det starter lige om lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar