tirsdag den 31. januar 2012

New York!


Juhuu! Har lige købt billet og bestilt hotel i New York. Det er bare en lille køretur fra DC, så Per og jeg tager derop den første weekend, han er her. Jeg tror faktisk, det er to år siden, jeg har været der sidst - var i USA sidste vinter, men det var i DC og San Francisco på vej til Mexico - da vi var på vej til Cuba. Uhm, Cuba.

Det forklarer ok også, hvorfor jeg ser så ung ud på billedet...

Nå, men udover at gå over en masse broer, tage elevatorer op i en masse meget høje bygninger, drikke en masse drinks, promenere i en masse kvarterer og spise masser af østers på Pastis, så skal jeg arbejde lidt på mit bachelorprojekt (hvis ellers jeg får lov til at skrive det af SDU, venter stadig på svar).

Og så skal vi nok forbi Columbia University, hvor jeg jo drømmer om at læse min kandidat og måske skal læse til sommer. Vi skal bo i Brooklyn for første gang, vi plejer at bo på Manhattan.

Jeg glæder mig! Der er kun to uger til - om to uger er vi faktisk hjemme igen - så det er lige om lidt. Forhåbentligt er der lige så forårsagtigt, som der er i DC.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar