onsdag den 14. december 2011

Ønskeliste

(klik på billedet for at forstørre det)

1. Gammeldags punchbowle    2. Øreringe med sorte diamanter    3. West Wing-serien    4. Marc Jacobs-parfume    5. Alle Graham Greenes bøger    6. Rejseinspiration fra Lonely Planet    7. Parfume fra Dior     8. Gammeldags champagnespand    9. Brune, fine læderhandsker    10. Loubies    11. Alle bøger af Herman Melville    12. Gammeldags, lave champagneglas    13. Truman Capote-bøger    14. Litterære klassikere i det hele taget - især de smukke udgaver fra Penguin    15. & 16. Bøger om international politik    17. Bøger om amerikansk politik


Jeg er slet ikke gået i gang med at forberede julen endnu, har ikke fået købt en eneste gave. Men det skal jo ikke afholde mig fra at komme med en masse ønsker...

Min ønskeliste er meget præget af, at jeg skal til USA for at dække præsidentvalg og studere international politik, og i den forbindelse skal have læst op inden. Og så af, at jeg savner tid til at læse rigtige bøger, ville ønske jeg havde nogle af de her klassikere liggende, selvom jeg ikke ved, hvornår jeg skulle have tid til at læse dem. Nå ja, og så også en lille smule af, at jeg tager god vin og champagne lidt for seriøst og har tænkt mig at gøre det fremover. Jeg gad godt lave nytårspunch (med masser af champagne i!) i den smukke punchbowle.

Bruger al min tid på kampen for visum og freelancearbejde, og på at have dårlig samvittighed over ikke at læse til eksamen. Nu skal jeg hen at træne, før Per skal kokkerere og jeg skal fortsætte skriveriet. Jeg glæder mig til at få afsluttet artiklerne og komme i gang med eksamenslæsningen. Og til nytår under varme himmelstrøg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar