lørdag den 17. december 2011

Mit midlertidige hjem


Juhuu! Jeg har fået et sted at bo de første ti dage i DC. I fik lidt billeder i går, mens jeg håbede, men nu er det helt sikkert, så nu får I lidt flere. Det er kun ti dage, men jeg er virkelig glad for det. Så har jeg god (i al fald lidt) tid til at finde noget permanent, jeg ved hvor jeg skal hen, når jeg lander i lufthavnen, og nu kan jeg bedre forestille mig, hvordan det kommer til at blive. Det betyder også lidt.


Det er et ungt par, der bor i lejligheden. Den ene er advokat, den anden arbejder med noget NGO-agtigt. Og så har de en kanin i lejligheden, som Per glæder sig meget til at skype med.  Værelset er bittesmåt, men det er bedre end et hotelværelse.


Og så er der også en stue og et køkken, man gerne må boltre sig i, så det skal nok gå.



Det bedste er næsten lejlighedens beliggenhed - lige mellem Logan og Dupont Circle, i et kvarter med masser af butikker, barer, caféer og restauranter og liv. Jeg håber på at finde noget at bo i hele semestret i samme kvarter. Nu skal jeg ud at spise frokost med min veninde Maya og så skal vi ud til en af Pers venner og se nogle venner fra Aalborg, der er på besøg i byen. God lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar