onsdag den 7. december 2011

Flasker


Jeg har leget med flasker de sidste par dage, efter en meget dydig weekend, hvor jeg ikke drak en dråbe. I går var min far og bror på besøg og vi holdt en lille julemiddag, og i denforbindelse havde vi været forbi Krüff, min faste vinpusher. Vi valgte en Chablis fra 1999, Les Lys, og den var skøn!


Og smuk, som I kan se nedenunder! Bourgogner i den farve er muligvis det bedste i verden. I al fald når man nyder den med gode mennesker. Jeg forsøger at tanke op på tid med familien før jeg tager til Amerika, så jeg ser både min bror og far en del for tiden.


Jeg leger også med en anden slags flaske. Den skal jeg bruge til et projekt, som forhåbentligt er slut i aften - i så fald får I et billede! Det er egentligt en nødløsning, men jeg tror, det bliver godt. Farver er altid godt, så jeg satser i al fald på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar