fredag den 16. december 2011

Boligjagt


Så er jeg begyndt at lede efter et sted at bo i DC. I første omgang leder jeg efter et sted jeg kan bo den første uges tid, mens jeg leder efter noget permanent. De fleste steder skal man nemlig komme til åbent hus, før man kan få et værelse, så jeg tror jeg er nødt til at være i DC før jeg kan finde et fast sted.

Jeg har fundet en side, hvor man kan leje et værelse i en lejlighed i kortere perioder, og jeg er begyndt at sende ansøgninger afsted. Det værelse, jeg er mest forelsket i, er det I kan se her. Det er et lille værelse, men det ligger i en vildt fint lejlighed i mit yndlingskvarter i DC, så jeg håber bare, at det er ledigt. Det ville være så rart at vide, hvor jeg skal bo den første uges tid. Jeg orker bare ikke et eller andet håbløst hotelværelse, og det er desværre det eneste, jeg har råd til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar