mandag den 31. oktober 2011

Blær


Så snart jeg fandt ud af, at novembernummeret af Cover var kommet på gaden, skyndte jeg mig ned til nærmeste bladkiosk for at få fingre i det. Udover, at det er mit foretrukne danske modemagasin, har jeg nemlig både en artikel og et billede af mig selv i.


Jeg er ret godt tilfreds med interviewet med Johan Lindeberg, en übercool svensk designer, der havde masser på hjerte og hjerne, som jeg lavede i Paris under modeugen. Jeg tror det skal være en del af min ansøgningspakke, hvor jeg samler mine bedste artikler, fremover.


Og så synes jeg det er lidt blæret, at jeg er kommet på siden over månedens udvalgte bidragsydere. Jeg elsker selv at læse den side og blive inspireret af de mange seje journalister, der skriver features og interviews for magasiner, så jeg synes det er sjovt selv at være på. Mange af mine danske yndlingsjournalister har optrådt på den side i Cover, så jeg er stolt!


Hermed en opfordring til at købe Cover denne måned og bladre om på side 80 for at læse interviewet med Johan Lindeberg. Og alle de andre sider for at kigge på pæne sko...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar