torsdag den 13. oktober 2011

Annelises hipsterbilleder


Da Annelise var på besøg i Paris var jeg ikke den eneste, der tog billeder. Og selvom jeg elsker mit spejlreflekskamera meget, meget højt, så må jeg indrømme at Annelise, den evige hipster, fik taget nogle fine billeder med sin hipstertelefon og dens hipsterapp. 

Jeg glæder mig til igen at få tid til byen, især til at komme ud og opleve og fotografere gader, stræder, steder og butikker, jeg ikke har set før. Når Per lander i aften går jeg i gang!

Inden da skal jeg lige have overblik over de artikler, jeg mangler at skrive, og jeg skal i gang med at oversætte artikler, jeg allerede har skrevet, så jeg har noget at vise frem, når jeg skal søge praktik i udlandet.

À plus tard!

Fin bro i støvregn

Vi daser på Place des Vosges - en af de få parker i Paris, hvor man må sidde på græsset

Jardin du Luxembourg set ovenfra

Annelises chokoladechok på Ladurée


Fin udsigt til solnedgang over parisiske tage på Pompidou

Annelise er cool med sine YSL-solbriller

Guld, guld, guld og ornamenteringer i Senatet

Beaubourg

Annelise få minutter før, hun satte sig på metroen til lufthavnen

Koncentreret fotograf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar