tirsdag den 6. marts 2012

Supertirsdag

The joys of living in downtown DC... Næsten hver eneste dag står jeg og venter på et eller andet gadehjørne, fordi Obama skal forbi i sin kortege. Han vinkede til mig i går (og til de andre tåber, der stod og vinkede til ham i noget der nærmede sig minusgrader).

Så er det Supertirsdag! I dag er der primærvalg i 10 stater over hele USA, og jeg tror det bliver en sjov dag på avisen. Vi holder minifest hver gang, vi dækker primærvalg, og så sidder vi og hygger et par timer om aftenen, mens vi venter på resultaterne. Og så skal der skrives en masse artikler. Jeg kommer nok meget sent hjem, men hyggen og skribleriet gør det det hele værd.

Men dagen er lige så meget super, fordi der nu kun er syv dage til, at jeg tager til Californien. Jeg glæder mig så meget til at suge solskin, drikke hvidvin (i Napa Valley, åh!), at slentre rundt i San Francisco og at have tid til at slappe af med mine venner og læse et par bøger.

Nå, jeg skal hen at træne, før jeg skal på avisen. Og så skal jeg også se, om der kan blive tid til en halv time med usandsynligt gode Washington Post. Ses senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar