søndag den 4. marts 2012

Forårsferie



Der er forårsferie, eller spring break, som de kalder det her, lige om lidt, og nu har jeg endelig fået købt en billet. Selvom jeg var fristet af at tage til Miami og gøre sådan her (fin video, hva') så har jeg besluttet mig for at tage til San Francisco. Juhuu!

Mette og Per, to af mine venner fra Politiken, bor der nu, så jeg er garanteret godt selskab, en masse sjov og en sofa at sove på. Og så skal vi på road trip, sandsynligvis til Napa eller Sonoma Valley, og ihhh, det glæder jeg mig til. Jeg skal være der i små fem dage, jeg tager afsted om ni dage og jeg kan slet ikke vente.

Det er ikke så lang tid siden, at jeg var der sidst. Havde et par dage i byen på vej til klimatopmødet i Mexico sidste vinter, og har været der et par gange før det i længere tid. Det er en af mine yndlingsbyer i hele verden. Det bliver meget bedre end Miami.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar