tirsdag den 13. marts 2012

San Francisco

nu nu nu nu NU tager jeg til San Francisco.

Har vaeret meget effektiv i dag, saa tager afsted med god samvittighed. Stod tidligt op, pakkede, traenede med min personlige traener Berman (der smiler bredere og bredere, jo mere man ser ud til at lide), skrev en god artikel (den bedste jeg har skrevet endnu, synes jeg - haaber min redaktoer er enig), interviewede Politikens USA-korrespondent i frokostpausen paa tagterrassen i solen (til aandsvag uni-opgave, men det var hyggeligt) og nu tager jeg mod lufthavnen. Er traet af lufthavne, men har Bob Woodwards seneste bog med, Obama's Wars, som jeg har glaedet mig til at gaa i krig med (ha ha - fik Iden?) laenge, saa det er OK.

Blog med billeder foelger i morgen. Aahr, hvor jeg altsaa glaeder mig!

1 kommentar:

  1. Hej med dig... fin blog du har her :-)
    Nu kunne jeg læse mig frem til at du har været bosat i paris, jeg skal derned her i maj månede, så ville høre om du kunne komme med nogle interessante steder at tage billeder dernede. altså self. ud over Eiffeltårnet, og disnyland :-)
    Jeg regner med at begynde på fotografskole her i 2012, så ville meget gerne have noget lidt anderledes end de normale "turist - fotos " med hjem dernedefra.
    så alle de steder du kan anbefale, som en der kender byen, ville være meget dejligt at få at vide.
    hvis du har lyst til at svare på mine spørgsmål er du meget velkommen til at vende tilbage på foto@dacoon.dk

    SvarSlet