søndag den 18. marts 2012

Søndag


Sidst jeg skrev var jeg endelig fremme i San Francisco, nu er jeg endelig hjemme igen. Selvom jeg egentlig godt gad være blevet længere, men åh, for en lang flyvetur (med forsinkelser hjem).

Var hjemme ved tretiden i nat, og nu er klokken ni og jeg skal være ude af døren om en halv time og jeg har megatravlt. Jeg skal på vintur og til potluck party med min chef, hans kone og de andre praktikanter, efterfulgt af tequilasmagning (de er tequilanørder). Sjældent har jeg haft så lidt lyst til kvalitetsalkohol, men det var også nogle vilde dage i San Francisco.

Jeg LOVER at der kommer lidt indlæg om byen med de mange bakker (og endnu flere margarita'er) snart, jeg skal bare lige have tid. Her får I lidt billedlir fra en smuk flyvetur mens Iventer:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar