mandag den 12. marts 2012

Morgen

Er lige vågnet til endnu en perfekt forårsmorgen med blå himmel, blid solskin og lune temperaturer. Jeg kan godt lide forår i DC!

I dag og i morgen skal jeg på avisen, træne, ordne lidt praktisk og interviewe Politikens USA-korrespondent om hans karriere (en opgave til den lidt forfærdelige netværk-klasse på universitetet) over en frokost. Og så skal jeg kyle lidt ting i en taske inden jeg flyver til San Francisco i morgen efter arbejde, juhuu!

Jeg bliver gladere og gladere for idéen om at flytte tilbage til Paris for hver dag, der går. Det føles bare rigtigt. Per har sagt, at han sandsynligvis kan flytte med derned til foråret, og at han indtil da vil komme og besøg mig to gange hver måned. Det kan vi godt klare. Og så må jeg købe en stor bunke flybilletter til min søster og bror, så de kan komme og besøge mig ofte. Nu skal jeg bare finde ud af, hvad jeg skal lave dernede (udover at skrive bachelor). Svar mig nu, avismennesker!

Efterårsmorgen i Paris

Ingen kommentarer:

Send en kommentar