søndag den 26. februar 2012

Hjemme


Endelig! Nu er jeg flyttet ind i mit nye værelse, hvor jeg skal bo indtil jeg flytter hjem til skandinavisk sommer og lyse nætter til maj. Og jeg føler mig virkelig meget hjemme allerede, meget mere end i det lille, hyggelige værelse, jeg har boet i indtil nu. Jeg er bare flyttet ned på den anden ende af gangen, så flytningen tog kun 30 minutter. Jeg mangler stadig at flytte alt andet end møbler, så I får nok en ny omgang billeder, når resten er på plads (og når solen ikke er ved at gå ned, så I kan se hvor meget lys her er).

Min fine seng, fine sofa og fine blomster (og mit knap så fine bord fra Ikea til en tyver)

Mit skrivebord og mine skabe

Min sofa med solskin på


Min smukke, gamle vifte bliver god til sommer

Mit store spejl


Jeg har mit helt eget badeværelse med badekar og marmorgulv, hurra

Udsigten fra mit vindue er formidabel - travle H Street, gamle murstenshuse i sjove farver og stort træ, der er ved at springe ud

Jeg har frygtelig meget gulvplads

Ingen kommentarer:

Send en kommentar