søndag den 19. februar 2012

Nyheder


Wow, så lang tid har jeg aldrig før været så stille, hverken på bloggen eller i virkeligheden.

Jeg har haft travlt med at nyde tiden med Per (han flyver tilbage over Atlanten på tirsdag, snøft) og med at genere en masse nyheder, som jeg nu kan breake for jer:

- jeg har fundet ud af, hvad jeg skal bruge sommeren på og hvorhenne
- jeg har fået mit første amerikanske A
- jeg flytter ind i mit nye værelse i morgen
- jeg har fundet ud af, hvad en potluckdinner er, og jeg skal være vært for en snart
- jeg har besøgt mit drømmeuniversitet
- jeg har købt en masse flybilletter (men indtil videre er ingen af dem til mig selv)
- jeg har fundet en virkelig god cocktailbar få hundrede meter fra mit hjem
- jeg har fået en masse nye venner
- jeg har fået en invitation til at tage til Kansas City
- jeg er begyndt at tjene penge på det der freelancing

Der kommer lidt mere uddybende indlæg om det hele i løbet af de næste par dage. Og et om vores dage i New York lige om lidt. Det er godt at være tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar