onsdag den 8. februar 2012

Travlhed

Her har været lidt stille, så her får I forklaringen:



Tre artikler til Politiken om, hvordan tegnefilm kan redde verden. Eller USA's økonomi, i det mindste, men det er jo også næsten det samme.

Efter en lang skriveproces og paniktravlt op til deadline, så er der ikke noget bedre end endelig at se artiklerne på tryk. De er blevet rigtig fine, og min redaktør er også glad. Og nu mangler jeg kun at sende fakturaen.

Det var en sjov opgave, min første som korrespondent i USA. Og jeg har lige fået bestillinger på flere.

I morgen kommer Per (endelig!) og fredag tager vi til New York. Næste weekend tager vi med min roommate Esther til Pennsylvania, hvor hendes forældre ejer en æblefarm. Jeg blogger fra det hele, så vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar