søndag den 5. februar 2012

Lidt mere grønt, lidt mere forår


Det kan godt være, den er billig, det kan godt være, den er fra IKEA, det kan godt være, at den ikke er nær lige så god som min danske seng, men lige nu er det verdens bedste. For det er min, og det er ikke en luftmadras, og jeg skal sove på den i nat. Ahhh.

Fik den først efter at jeg måtte få verdens bedste roommate Esther til at råbe ad en inkompetent leveringsmand i telefonen (og finde sig i at blive råbt af) i et kvarters tid, fordi han ikke kunne forstå hvad jeg sagde og ikke kunne finde adressen. Og spejlet er splintret, men man kan kun se det bagpå. Men jeg er glad alligevel!

Jeg forudser i øvrigt, at her bliver endnu finere i morgen (det bliver jo et helt palads!), når jeg får de der frygteligt grimme persienner ned og nogle fine gardiner op i stedet. Og når jeg får tid til at hænge kjoler på bøjler og lægge ting på hylder i morgen (lige nu ligger alt jeg ejer i en meget stor bunke inde i skabet). Og får købt nogle blomster. Tænk hvor glad man kan være for et hummer på 20 kvadratmeter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar