søndag den 5. februar 2012

Redebyggeri


Se! Jeg har fået et skrivebord. Et grønt et af slagsen. Måske fordi det er ved at være forår, måske fordi jeg skal sidde her og skrive bacheloreksamen (ved det grønne bord - fik I den, hø hø), måske fordi alt så lidt grøn-gulligt ud i Ikeas hæslige neonlys. Det er ikke den eneste grønne ting, jeg har købt i dag (langt fra, faktisk). Men resten får I først at se senere. Jeg tror i øvrigt mest på den der forklaring med foråret. Kom nu, forår!

Jeg får de store, tunge ting i løbet af aftenen. Jeg glæder mig usigeligt meget til at skifte luftmadrassen (som der ikke er meget luft i om morgenen) ud med en rigtig en. Og til at få et spejl. Og til at hænge kjoler ind i mit walk-in-closet. Til at flytte rigtigt ind. Det er lidt underligt, for jeg skal kun bo i det her værelse indtil 1. marts, hvorefter jeg flytter ind i det største, smukkeste, lysteste værelse, så jeg ved ikke, om jeg nogensinde kommer til at føle mig helt hjemme her. Men det her er en god start. Jeg mangler stadig lidt til væggene, kom gerne med forslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar