onsdag den 11. april 2012

Savn


Så er jeg alene igen, og Per og Clara er lige landet i København, tror jeg. Jeg savner dem en masse allerede, men har lidt for travlt til at være ked af det. Jeg har også haft lidt for travlt til at blogge, siden de kom herover for to uger siden, men det har jeg tænkt mig at rette op på nu. 

Clara og jeg har nemlig taget tusinde billeder (nej, 3000, faktisk), og jeg vil dele nogen af dem med jer. For eksempel de her fra verdens smukkeste gåtur over Brooklyn Bridge. Og så har vi oplevet tusinde ting, som jeg vil fortælle om, men ikke lige nu, for jeg er på vej ud af døren.



Det var en virkelig dejlig ferie. Højdepunkterne tæller tre ture til New York, at stå ved siden af - og under - et af verdens vildeste vandfald, at møde Obama (yes I could!), en sen aften i Empire State Building med udsigt over midnatsramt New York, gåtur ved Capitol i solnedgang, shopping, shopping, shopping (ikke, Clara?), virkelig god sushi i East Village og tusindevis af grin. Og billeder. Det er farligt at sende to søstre med hver deres spejlreflekskamera i byen, kan jeg (og min overbelastede mac) forælle.




Nå, skal ud af døren. Jeg skal til det årlige Global Security event på et luksushotel her i DC, jeg glæder mig virkelig, oplæggene ser sygt spændende ud. Og så skal jeg aflevere den 16 siders opgave, jeg i går eftermiddag fandt ud af, at jeg skulle aflevere i dag - jeg fik pænt travlt, da jeg opdagede, at jeg havde taget fejl af datoerne. Men opgaven ligger udprintet i min taske og venter på at blive bedømt, så alt er godt. Håber jeg. Vi ses senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar