tirsdag den 17. april 2012

Av mit lille hoved

Undskylder for elendigt iPhone-shot, men den er saa fin, kuplen

Jeg haenger slet ikke sammen i dag. Jeg er lige kommet tilbage til kontoret efter at have daekket et moede om cyber security i Kongressen og nu skal jeg skrive artiklen om det faerdig, jeg kan ikke helt overskue det. Det er vildt speandende og jeg er faerdig med at interview nu, skal bare skrive, men mit hoved gaar i staa hele tiden.

Maaske har det noget at goere med Gerds meget sjove foedselsdagsfest i gaar. Den endte med, at jeg crashede paa campus, fordi der var saa langt hjem og det var meget sent. Daarlig ide paa en mandag, men det var jo en foedselsdagsfest. Og det var sjovt. Og det er nok ikke noget, et langt bad, en god nats soevn, en gaatur i solskinnet og den der blaabaersmoothie fra fitnesscentret ikke kan klare... Jeg maa hellere tage mig sammen og komme i gang, saa jeg kan komme vaek fra kontoret snart. Piv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar