tirsdag den 24. april 2012

Held


Hver gang jeg taenker paa, at jeg forlader DC, mine venner og avisen lige om lidt, saa er jeg ved at tude. Saa nu proever jeg at lade vaere med at taenke paa det for i stedet nyde min sidste tid i byen og faa saa meget som muligt ud af det.

Det har betydet, at jeg ikke har taenkt saerlig langt frem, men nu hvor det hele er ved at vaere slut, begynder sommerens planer at presse sig paa. Jeg skal aflevere oplaeg med artikelideer til redaktoeren paa min sommerpraktikplads i Istanbul, planlaegge reportagerejser rundt i regionen, soege fonde og legater for at finansiere opholdet og finde ud af, hvad jeg skal foer og efter Istanbul, saa jeg kan koebe flybillet. Og saa har jeg flere venner og veninder, der gerne vil komme paa besoeg, saa det skal ogsaa planlaegges lidt. Men det er kun sjov.

Foer jeg tager til Istanbul har jeg seks uger i med base i Koebenhavn, hvor jeg har to eksamener og skal freelance og tjene penge. Men jeg skal mest lave sjove ting, blandt andet skal jeg paa en masse ture til Bornholm og Christiansoe med familien, drikke en masse vin med vennerne, besoege Gerd i Bergen, svoemme i DGI-byens geniale kilometerlange pool, til min veninde Pils bryllup og polterabend, se min veninde Rikkes baby, paa stranden, holde reunionfest for Politikenpraktikanterne, laese en masse boeger (forhaabentligt i solskin i Oerstedsparken) og bruge mange, lange, lyse sommernaetter i selskab med verdens bedste venner, som jeg har savnet helt vildt. Saa jeg har faktisk slet ikke noget at tude over, jeg er bare sentimental. Jeg kommer til at savne DC, men jeg glaeder mig til sommerdage i Danmark.Jeg er heldig, jeg er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar