mandag den 16. april 2012

Blandede billeder

1. Champagne

Fordi min lillebror bliver 21 i dag (tillykke Balder!), fordi jeg har afleveret stor artikelserie til Politiken og faaet ros (og knaster) for den, fordi Gerd Margrethe har foedselsdag og vi skal fejre hende i aften (11 unge journalister fra hele verden, det skal nok blive sjovt!) og fordi det er 31 grader i DC i dag. Aah sommer!

2. New York

Fordi jeg skal tilbage til New York for femte gang paa fire maaneder naeste weekend, hvor jeg har lejet en lejlighed i West Village med et par af de andre praktikanter (Emily fra Michigan, Caroline fra Texas og Gerd Margrethe fra Norge). Jeg glaeder mig virkelig til at lave ballade i byen igen.

 3. New York Times

Fordi vi skal besoege New York Times, naar vi er i byen, og det glaeder jeg mig ret meget til. Jeg skal ogsaa holde et moede med min kommende redaktoer, som jeg skal skrive artikler til fra Istanbul, og saa skal vi maaske besoege Hearsts hovedkvarter, en kaempe skyskraber. Juhuu!

Jeg er i det hele taget ret glad lige nu, der er intet som rusen og roen efter deadline, isaer naar man afleverer store projekter. Man er glad, lettet, stolt, traet, og saa har man rigtig meget lyst til et glas hvidvin. Problemet er bare, at jeg lige skal skrive en artikel til avisen herovre, foer jeg faar lov til det. Til tasterne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar