mandag den 28. november 2011

Stilhed og storm


Der har været frygtelig stille på bloggen den sidste uge, men jeg har også haft meget travlt. Jeg glæder mig lidt til hverdagen starter igen snart, forhåbentligt i morgen, så jeg kan få blogget, kigget på bankpapirer i forbindelse med finansieringen af mit amerikanske forår, begynde at læse op til mine mange eksamener og forberede mig på at flytte over Atlanten. Jeg har en masse indlæg i ærmet til jer, som kommer de næste par dage. De kommer blandt andet til at handle om:

Fotoudstilling i en af Paris' smukkeste bygninger, Grand Palais

 Middag med søde folk på pandekagebistro

Et par festlige dage i Paris, hvor jeg fik besøg af Nina fra Politiken

Festlighederne i Paris, da Beaujolais Nouveau kom på gaden 

Og lidt mere om vin... 

Lyset og bygningerne og blomsterne og kunsten på Rodin-museet

Pæne Per i Paris

Musée d'Orsay

Sløve søndage i Marais

Og igen lidt om vin...

 Om de alt for mange flyveture, jeg har været på - solen over skyerne er dog en trøst

Verdens bedste søskende

Alt for mange plader, der skal sorteres igen, igen, igen

Drømmerejser, som jeg skal på i løbet af det næste års tid

Et god omgang indretning og opbygning, som forhåbentligt snart er slut 

Shoppeture med Clara, hvor jeg har opbygget en DC-venlig garderobe og Clara har shoppet amok

Ingen kommentarer:

Send en kommentar