søndag den 20. november 2011

Ballademager


I sidste uges mødtes jeg med en gammel og en ny veninde. Liv, min veninde fra mine vilde ungdomsår i København og en legandarisk parisertur i 2004, har bosat sig i Paris, fundet en fransk mand og fået en fransk baby. En ret kær en af slagsen. Se selv:






Vi mødtes i Jardin du Palais Royal. Fra det sekund, Sia Marie Siv Mari - som Liv og hendes mand har døbt deres barn - vågnede fra sin lur, smilede hun over hele femøren. Hun charmede de andre parkgæster og fik flere venner på en formiddag, end de fleste får på et helt liv.






Det var skønt at se Liv og se hvor glade hun og Sia Marie er. De bor i Rue des Martyrs i det 9. arondissement, i en lille lejlighed med et hvidt klaver, en stor balkon og en hel masse lykke. Jeg glæder mig til at besøge dem næste gang, jeg er i Paris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar