søndag den 20. november 2011

Novemberdage II


Ahhhh! Er endelig på nettet igen, og dermed også på bloggen. Lavede dette indlæg (og mange andre, som I bliver spammet med de næste par dage) for lang tid siden, men nettet i min pariserlejlighed brød sammen (igen, igen, igen) for mere end en uge siden. Tilfældigvis samme aften, som jeg havde deadline på verdens længste artikel. Den ustabile netforbindelse er noget af det eneste, jeg ikke kommer til at savne ved Paris...

Sidder i lufthavnen nu og er helt høj på det hurtige net. Dette indlæg er fra søndag den 13. november, hvor jeg havde deadline på Sarkozy-portrættet til Ræson, savnede Per, elskede Paris og gik mange fine ture og drak en del fin vin. Og tog en masse billeder, som I kan se her:

Jeg var på fotoudstilling i Grand Palais

 Jeg savnede Per

Jeg gik gåtur i de parisiske kartofferækker... 

... og videre til den parisiske Ørstedspark

 Jeg drømte om en fremtid på verdens bedste journalistuddannelse

 Drak vin med fin roomie på fin vinbar i Belleville


Spiste laksetatar med skøn øko-vin til

Gik gåture langs med kanalen i den lune efterårssol
Og overvejede hvordan jeg hurtigst muligt kan komme tilbage til Paris i uddannelsesmæssigt øjemed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar