torsdag den 31. maj 2012

Øhopning og solsking og godt selskab


Juhuu! Så har jeg købt de sidste af sommerens flybilletter, som skal bruges på sommerens første rejse (bortset fra smutturen til Bergen, den gælder ikke). Den 24. juni tager jeg til Grækenland for at øhoppe med min mor og søster i to små ugers tid, og jeg glæder mig helt vanvittigt meget. Det er første gang i lang tid, at vi skal ud at rejse sammen allesammen, som regel er det kun min søster eller bror, jeg har med ude i den store verden, så jeg glæder mig næsten allermest til at være sammen med familien. Det eneste, der er lidt trist, er, at min bror Balder ikke skal med (han har for travlt med at hygge med vennerne i Danmark), men ham skal jeg jo til Thailand, Malaysia og Singapore med senere på sommeren, så det er OK.


Det er virkelig skørt og skønt at tænke på, at der er mindre end fire uger til, at vi bader i det turkisblå hav, spiser grillede blæksprutter og drikker hvidvin, tager på bådture, bliver skinnet på af solen hver dag hele tiden, går i stå over hvor smukt det hele er og har masser af tid til at slappe af, læse bøger og være sammen.

Vi har ikke helt besluttet os for, hvilke øer, vi vil besøge. Det er jo næsten umuligt, når der er så mange at vælge mellem, men vi flyver til Athen og hjem fra Kreta, så det bliver øerne derimellem, Kykladerne. Jeg insisterer på at vise min mor og søster Santorini, som jeg blev fuldstændig forelsket i, da jeg var der en weekend sidste februar med Per. Derudover har vi set os lidt lune på Folegandros, og jeg synes også, at Milos lyder skøn.

Uanset hvor vi tager hen er jeg sikker på, at vi får en fantastisk ferie. Jeg glæder mig i al fald. Der er 24 dage til - nedtællingen er begyndt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar