søndag den 3. juni 2012

Søndag


Det er søndag, jeg har tømmermænd efter Mettes fødselsdagsfest i går og lige nu kan jeg ikke overskue noget i hele verden, mindst af alt eksamenslæsning. Jeg har bare lyst til at svømme rundt i fint, blåt vand (helst det afbillede ud for øen Milos, som vi regner med at besøge) og ikke skulle nå noget. Der er kun tre uger til afrejse og eksamen er overstået på onsdag, så jeg har kke noget at brokke mig over, jeg er bare lidt træt.

Solen skinner for første gang i lang tid og det er næsten lunt, jeg overvejer lidt om jeg skal gå over i Ørstedsparken og læse. Jeg tror det er fordi jeg allerede har haft  en eksamensperiode - i DC, hvor jeg virkelig sled op til eksamenerne - at jeg ikke gider nu, jeg vil bare have sommerferie. Lige nu, tak. Men først skal jeg læse lidt mere om Socialøkonomi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar