tirsdag den 29. maj 2012

Pinsen pt. 1 - Bornholm

Ååååh, hvor har jeg nydt pinsen. Lange nætter, korte ærmer, godt selskab, kold hvidvin og varmt vejr. En gang i mellem bliver jeg mindet om, at Danmark er et dejligt et sted og at jeg ikke behøver at rejse kloden rundt for at være lykkelig, og sådan en slags påmindelse har de sidste solskinsdage været.

Jeg startede pinseweekenden på Bornholm med min kæreste for at besøge min mor og søster, og her får I lidt billeder fra en af verdens smukkeste øer:

Sejltur med udsigt

Morgenkaffe

Frokost - skøn, hjemmelavet kartoffel/asparges/radisesalat og fiskefrikadeller fra røgeriet i Allinge

Leg på marken

Min mor vander planter

Lyset er så smukt på Bornholm

Vi sov i skurvognen - det er noget af det mest idylliske at vågne op med åben dør og vinduer til lyden af lærker, duften af dugvådt græs og udsigt til alt det grønne

Fin søster i fint lys med fint kamera

Mælkebøtterne er gået amok i år

Sammen med Fregne, min mors hund


Aftenlys

Min mor ønsker sig en græsslåmaskine

Clara dyrker morgengymnastik (med midlertidige tatoveringer på benene)

Morgenmad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar