tirsdag den 29. maj 2012

Bergen

Udsigt over Bergen fra et eller andet bjerg

Juhuu, jeg har lige købt billetter til Bergen! Jeg skal til Norge for at besøge Gerd Margrethe til juni og jeg kan slet ikke vente.

Det bliver så skønt at være sammen med hende og genfinde lidt af DC-magien. Jeg savner virkelig mine venner fra DC, måske fattede jeg ikke helt, hvor gode venner, de egentligt var, før jeg tog hjem. Nu er de spredt for alle vinde - i al fald dem, der blæser til Texas, Californien, the Midwest, Norge og Pennsylvania  - men det må jeg jo bare bruge som en undskyldning for at rejse de steder hen.

Havnen i Bergen i solskin (vist nok en sjældenhed, Gerd siger, at det regner hele tiden...)

Første stop bliver smukke Norge, hvor jeg skal se Bergen, en masse fjorde, spise laks og måske op at bo i hendes hytte i bjergene. Og så skal jeg importere en masse hvidvin, så jeg ikke ruinerer mig selv før sommeren. Der er mindre end to uger til, men det er alt for længe!

Kommer blandt andet til at se Hangarsfjorden, dne er pæn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar