onsdag den 2. maj 2012

Det grønne bord


Godmorgen! Er på vej ud af døren, skal til eksamen om et par timer. Den sidste eksamen her i DC, og punktummet for mit ophold - det faglige, i al fald, i aften skal vi feste farvel. Det bliver nok sjovere.

Eksamen er et essay, der skal skrives (i hånden!!!) på halvanden time. Det kommer til at handle om Asien, kan jeg gætte mig til på baggrund af det eksamenspensum, vi har fået udleveret. Jeg gætter mig til at det kommer til at handle om konflikterne i det Sydkinesiske hav, Indien og Kinas kappestrid eller et bredere spørgsmål om det 21. århundrede som det asiatiske århundrede. Det er de emner, jeg er blevet mest begejstret over i løbet af semestret, så det burde gå OK. Jeg har også skrevet en del artikler om emnerne til Politiken, og regner med at skulle skrive bachelor om det til efteråret, så det er faktisk så godt, som det kunne blive. Håber jeg på, det kan være jeg ser anderledes på det efter eksamen...

Nå, må løbe - ønsk mig held og lykke, kryds fingre og alt det der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar