mandag den 11. juni 2012

Afsted!


Så er jeg på vej mod Norge! Næsten i al fald, kufferten er pakket, men jeg skal lige til et møde før jeg tager til lufthavnen. Jeg glæder mig så meget til at se Gerd, mindes DC, drikke vin, gå ture i fjeldene (jeg har købt et par rigtige sko til lejligheden - så ved man, at jeg virkelig går op i det!) og slentre rundt i Bergen.

Forhåbentligt kan et par dage med en af mine bedste veninder fra DC også hjælpe lidt på savnet af byen og semestret, som var et af de bedste nogensinde. Her kommer et lille gensyn med nogle af de oplevelser, vi havde sammen i DC og New York. Man bliver jo helt sentimental. Jeg glæder mig til at tilføje nye til mindebiblioteket!

Til State of the Union i Kongressen. Vi var trætte, det var sent.

Frokost på tagterrassen.

Sen aften på kontoret til Super Tuesday.

 Besøg på verdens bedste New York Times.


Potluck dinner hos mig.

Potluck dinner hos Rick.

Efter Gridiron Club's meget sjove årlige fest.

Taco friday på National Press Club.

Fine gåture i DC.

Vild udsigt fra Hearsts hovedkvarter i New York.

Efter at have mødt Obama til Easter Egg Roll.

Endnu en aften på Perry's.

Kirsebærtræer!

 Endnu senere aften på kontoret.

B-day girl!

Flere kirsebærtræer!

Afskedsmiddag.

Åh så trist.

Jeg savner DC!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar