tirsdag den 5. juni 2012

London


På mange måder er det virkelig irriterende, at jeg har en international vennekreds, der er spredt over hele verden. Men der er få gode ting ved det. Eksempelvis, at det giver mig undskyldninger for at rejse hen til de steder i verden, hvor mine venner befinder sig.

Jeg har lige impulskøbt billetter til London, hvor jeg skal besøge min veninde Astrid, som jeg har kendt i rigtig mange år - jeg tror faktisk, vi har tiårsjubilæum som veninder denne eller næste sommer. Jeg har savnet hende så meget, siden hun flyttede til London og jeg flyttede til Paris sidste efterår, og selvom vi har mødtes til laaaaange snakke om livet, når vi begge har været i København, er det bare ikke det samme.


Så unu glæder jeg til tre-fire dage med hende i London til juli. Jeg fandt returbilletter for 300 kr. (jeg fatter ikke, hvordan det kan være så billigt), så jeg kunne ikke lade være. Vi har besluttet os for, at vi også skal på eventyr et eller andet sted i det britiske (forslag modtages gerne, tak!) og ellers tror jeg bare vi skal snakke, gå ture, vende fremtidsdrømmene og måske købe en kjole. Eller to. Eller tre. Og drikke the og cocktails og jeg glæder mig!

Ps. Jeg har ikke glemt, at jeg læser til eksamen og skal op i morgen tidlig, jeg igorerer det bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar