tirsdag den 7. august 2012

Indonesien!

Så er det lige om lidt, at jeg tager til Indonesien med Per. Jeg glæder mig virkelig, virkelig, virkelig meget til at komme afsted. Jeg håber, at jeg kan holde en del ferie og ikke skal arbejde alt for meget.

For at holde humøret oppe på en arbejds- og regnverjstung tirsdag har jeg lavet et lile indlæg om, hvad jeg skal opleve dernede på den anden side af jordkloden:

Jeg skal se traditionel dans på Bali

Gå rundt mellem templer udenfor Yogyakarta

Dykke ved Gili Islands og Karimunjawa

Svømme meget på Gili Air og Gili Meno

Flygte fra net, elektricitet og civilisation på Karimunjawa, en lille øgruppe nord for Java

Bo i fine banbushytter...

... Og fine hoteller

Svømme min morgentur her i poolen, mens vi bor i Ubud første gang

Og svømme den her, når vi er i Ubud anden gang

Og så skal jeg nok kigge på en masse rismarker

Derudover skal jeg holde i hånd med ham den flotte, drikke et glas hvidvin eller to, se en masse solnedgange og vulkaner, arbejde så lidt som muligt og læse mange, mange, mange bøger. Fik jeg sagt at jeg glæder mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar