tirsdag den 7. august 2012

Arbejde, regnvejr og mangel på sommer


Den her er lige kommet med posten fra Amerika, og hvor ville jeg ønske, at jeg kunne krybe sammen i sofaen med den og en kop thé og blive der i mange timer. Især fordi det er en rigtig regnvejrsdag, hvor det eneste man burde lave var at læse bøger, tænde op i brændeovnen, drikke noget varmt og bage et eller andet. Og når så solen begyndte at skinne igen burde man bade på Bornholm, grille og se solnedgang og gå i seng i en skurvogn. Du danske sommer, jeg savner dig!

Nå, de husmorsillusioner er mit liv meget langt fra lige nu, hvor jeg sidder og kæmper for at få en masse artikler færdige inden jeg tager til bryllup på lørdag, direkte derfra til lufthavnen og ikke særlig direkte derfra til Bali (jeg har allerede tilbragt en nat i Dubais lufthavn, og det er egentligt ikke noget, jeg havde drømt om at opleve igen. Men hvad gør man (eller jeg, i al fald) ikke for en billig flybillet?)

Artiklerne er sjove at skrive, men de er til Cover og ikke Politiken eller Ræson, så jeg er ikke helt på hjemmebane. Det er virkelig en udfordring for mig, men jeg elsker at skrive lange featureartikler, så det er godt, selvom det er svært. Jeg synes virkelig det er nemmere at skrive om verdensordenen end det, jeg skriver om nu, som er noget helt, helt andet (jeg må ikke isge hvad det handler om endnu, undskyld!). Men jeg tror på, at det bliver godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar