lørdag den 16. juli 2011

Paris!

Velkommen til min pariserblog!

Dette semester flytter jeg til Paris, og derfor har jeg oprettet en pariserblog.
For at min familie og mine venner kan følge med fra sidelinjen, og for at jeg kan dokumentere mine måneder i min anden hjemby for mig selv. Jeg håber at bloggen vil tvinge mig ud i byen, på gaderne, ud i parkerne, caféerne og på barerne, ind i de fineste kjolebutikker og boghandlere, og til at bruge mit kamera hele vejen.

Før jeg flytter til Paris skal jeg have afsluttet min drømmepraktik på Politiken, hvor jeg har været et år, jeg skal forlade min kæreste og flytte ud af den lejlighed, der har været vores hjem i fire år, jeg skal en måned til Tanzania og Kenya på safari-, dykker- og læseferie, og så skal jeg pakke mit liv ned i to kufferter og købe billet til et nattog.

Allerførst skal jeg een uge til solskinsøen for at holde ferie (og arbejde en masse for Politiken, som altid) med min familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar